niedziela, 18 grudnia 2011

Lorelei tłumaczenie tekstu

Był czas, kiedy żeglowaliśmy razem
Miałem marzenie, ze dzieliliśmy jedną drogę
Tam było miejsce, w którym szukaliśmy schronienia
Nigdy nie znalem bólu ceny, którą miałem zapłacić

Prowadziłaś mnie mnie pod płaszczem i sztyletem
I nie wiem czy miałaś inne plany
Miałaś mnie wierzącego, że byliśmy sobie na zawsze przeznaczeni
Na prawdę myślałem, że moje serce będzie bezpieczne w twoich rękach

Lorelei
Mój statek stracony przez Ciebie
I choć obiecałaś mi pokazać drogę
Zaprowadziłaś mnie na manowce
Byłaś moją Lorelei
Jakimże głupcem bylem
Bo wierzyłem w każde słowo, które powiedziałaś
I teraz zastanawiam się, dlaczego...
Lorelei

Był taki czas, kiedy podtrzymywaliśmy się nawzajem
Obnażając nasze dusze w świetle płomienia
To były czasy, a teraz zgubiłem moje złudzenia
Czasami budzę się w nocy i wołam twoje imię

Lorelei
Mój statek stracony przez Ciebie
I choć obiecałaś mi pokazać drogę
Zaprowadziłaś mnie na manowce
Byłaś moją Lorelei
Jakimże głupcem bylem
Bo wierzyłem w każde słowo, które powiedziałaś
I teraz zastanawiam się, dlaczego...
Lorelei


Teraz to światło, które świeci na rzece
Oślepia moje oczy z daleka
Strzał prosto w serce, ale teraz wiem lepiej
Tak samo ciężko, jak oprzeć się piosence, którą grasz...

Lorelei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz