czwartek, 22 grudnia 2011

Miley Cyrus Stay Crazy tłumaczenie

Wszystko jest dla mnie łatwe

Wszystko zwraca się do mnie

Nie zawsze z powrotem i mówi

Dlaczego tu jestem


Pozostań szalony, to nie jest dla mnie nowość

Pozostań szalony, to kaprys

I ja zostanę tu

Pozostań szalony, zaskocz mnie

Pozostań szalony, zdobądź ten przywilej

A nie będę spała spokojnie

Pozostań szalony


Wszystko zdarza się nieoczekiwanie dla mnie

Chcę być bardzo popularna

Ale nie zmienię

Mojego sposobu na życie

Dlaczego jestem tak dokładną dziewczyną

Uououai


Pozostań szalony, to nie jest dla mnie nowość

Pozostań szalony, to kaprys

I ja zostanę tu

Pozostań szalony, zaskocz mnie

Pozostań szalony, zdobądź ten przywilej

A nie będę spała spokojnie

Pozostań szalony


Jeśli nagle spowoduję

Że się nie spocę

Tylko się spocę


Tak


Pozostań szalony

Pozostań szalony

Pozostań szalony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz