sobota, 24 grudnia 2011

Red Hot Chili Peppers - Little Miss Lover tłumaczenie

Malutka panienko kochanko,

Gdzie byłaś na tym świecie przez tak długo?

Kocham kochankę, która wygląda jak ty.

Czy chciałabyś powlec się z tyłu?


Naprawdę nie potrzebuję żadnej pomocy, mała dziewczynko.

Ale myślę, że Ty mogłaś mi pomóc zajść daleko...



Czy chcesz uwierzyć bejbe, że szukam tej jedynej?

Która wygląda jak Ty.

Na jakiś czas

Przepraszam, podczas gdy widzę

Jeśli cygan we mnie ma rację

Jeśli Ty się nie przejmujesz...


On daje mi znak, że jest okej

Więc myślę, że bezpiecznie jest to powiedzieć

Zrobię zabawę

o tak!


Patrz na mnie, skłaniam się ku Tobie.

Ah, daj mi troszkę...

Och, pomieść to.


Hej, hej mała panienko kochana

Teraz jest tak dużo Ciebie i mnie, można to odkryć.

I myślę, że powinniśmy zacząć, hej, powinniśmy zacząć właśnie teraz skarbie.








~ tłumaczenie by Stelko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz