wtorek, 24 kwietnia 2012

Miley Cyrus Full Circle tłumaczenie

Byłam w rutynie,

Dawniej i całkiem niedawno, wystarczająco

Serce jest jak koło

Bez ciebie wokół niego

Więc to takie niewygodne czuć się w ten sposób


Zawsze kiedy jesteś blisko

Problemy znikają

Pod ziemię.

Ale kiedy za bardzo się oddalisz

Srebrne chmury zaczynają nade mną zwisać


I wiem dlaczego

Próbuję uciekać

Ale kontynuuję

Powrót

Pełne koło

A ja nie mogę wyskoczyć z trasy

Nie mogę pozwolić ci odejść


Kiedyś próbowałam

Więc kontynuuję

Wracanie

Pełne koło

Bo wiem, że wrócisz

Będziesz blisko


Skaczesz na złamanej ścieżce

Jak długo tak możesz

Proszę powiedz mi

Gdzie jest meta

Bo muszę znaleźć jakąś drogę


Nie chcę słuchać

Tych ludzi którzy się wtrącają

Co oni wogóle wiedzą

Co ja czuję w środku

Kiedy nie śpię całą noć

Potrzebuję cię och…


I wiem dlaczego

Próbuję uciekać

Ale kontynuuję

Powrót

Pełne koło

A ja nie mogę wyskoczyć z trasy

Nie mogę pozwolić ci odejść


Kiedyś próbowałam

Więc kontynuuję

Wracanie

Pełne koło

Bo wiem, że wrócisz

Będziesz blisko


Bo wiem, że wrócisz

Będziesz blisko


Och ciągle uciekam

Kiedy spotkamy się w środku

Odepchnę cie na bok

I tylko trochę odejde

Bo są mile do przejści

Ale czekam

Nie cofaj się

Zrobimy to


I wiem dlaczego

Próbuję uciekać

Ale kontynuuję

Powrót

Pełne koło

A ja nie mogę wyskoczyć z trasy

Nie mogę pozwolić ci odejść


Kiedyś próbowałam

Więc kontynuuję

Wracanie

Pełne koło

Bo wiem, że wrócisz

Będziesz blisko


Bo wiem, że wrócisz

Będziesz blisko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz