poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Iron Maiden Sign Of The Cross tłumaczenie

Znak Krzyża


Jedenastu okrytych całunem świętych

Ich sylwetki na tle nieba

Ten na przedzie wysoko krzyż trzyma

Przyszli ze mnie grzechy zmyć


Stoję samotnie na wietrze i w deszczu

Czuję jak strach we mnie wzbiera

Odczuwam zmianę prądów

Burza powoli się zbiera

Podniecenie powstrzymuje strach

Zwątpienie w to, w co wierzysz

Zaraz twoja wiara zostanie poddana próbie

Pozostaje tylko czekać na to, co nieuniknione


Dlaczego Bóg mnie chroni

Nawet gdy nie jestem tego godzien?

Myślałem, że mam dar wewnętrznej siły

Niektórzy nazwaliby to pokutą

Dlaczego pisane mi samotnie stawić temu czoła

Zadaję sobie to pytanie

Sama modlitwa przy życiu mnie nie utrzyma

Czuję że znów rośnie we mnie strach


Będą wznosić modły, gdy nadejdzie czas

Przyjdzie odpokutować, gdy nadejdzie sądu dzień

Wszyscy winni się wykrwawią, gdy nadejdzie czas

Upomną się o twoją duszę, by zabrać ją daleko gdzieś


Znak krzyża

Imię róży… ogień na niebie

Znak krzyża


Przyniosą wieczny ogień

Przyniosą nam wszystkim nieśmiertelność

Wzniosą sakrament, by świat pobłogosławić

Mój stwórca, mój Bóg przyjdzie duszę ukoić


Znak krzyża

Imię róży… ogień na niebie

Znak krzyża


Straciłem miłość niebios

Wybrałem żądze ziemskiego świata

Jedenastu okrytych całunem świętych

Przyszło ze mnie grzechy zmyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz