niedziela, 29 kwietnia 2012

As of sin. tłumaczenie piosenki

Twoje nikczemne piękno

dręczy mnie kiedy śnie,

że śnię wyjawiając prawdy północy

i tak dalej kłamie wewnątrz

wieczorny temptest jest tobą

z ciemnego zmierzchu

z oczami rozżarzonego węgielka ognia

i serca grzechu.


".... Snij ze mna jak Ja śniłam o tobie

podczas starożytności i te nadeszly.

Czuć przyjemności w moich snach

począwszy od ciebie, począwszy od grzechu...."


Twoje szepty w ciemnym lesie

śledza mnie w ciągu nocy

z namiętności i z śnienia

Odpowiedź czeka na mnie.


Spotkania pod księżycami

tak pełne ich światło jest twoją pieczęcią

połączoną z grzesznikami chwaly.

Czekam właśnie dla ciebie.


Pani tysiaca lat,

w Ktorych wszyscy śnili,

Ich wizja jest teraz przejrzysta

a moja dusza jest związana.


Czekam na ciebie, kiedy dzwonie

i dzwonic z nadzieja, wiem

Kiedy świt podąża za zmierzchem

śpimy pod zamarzniętą ziemią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz