poniedziałek, 23 kwietnia 2012

KoRn - Innocent Bystander tłumaczenie

Niewinny Świadek


Wiem że to nie jest podobne do mnie jak do ( ciebie)

Zataiłeś, jednak tym razem wiedziałem (gwałt)

Musisz być cicho aby zwiększyć głośność.


W twojej głowie,

Czerwona krew ucieka.


Jestem widzem, motywatorem.

Zamknij się, zamknij się i rób to sam.

Ja jestem tylko niewinnym świadkiem!

Jestem widzem, motywatorem.

Zamknij się, zamknij się i rób to sam.

Ja jestem tylko niewinnym świadkiem!


Rozdarłeś swoją własną osobowość na dwie (Więc)

Przysięgam, nie mam nic do roboty (przejście)

Z tym co zostało skończone,

Ty wiesz że nie możesz lecz możesz.


W twojej głowie,

Czerwona krew ucieka.


Jestem widzem, motywatorem.

Zamknij się, zamknij się i rób to sam.

Ja jestem tylko niewinnym świadkiem!

Jestem widzem, motywatorem.

Zamknij się, zamknij się i rób to sam.

Ja jestem tylko niewinnym świadkiem!


Stojąc tu na krawędzi,

Dosyć już dla mnie zawieszenia w powietrzu przez bit.

Dosyć już, widzisz jak całuję ciebie swoją głową - strachem,

Tak niewłaściwie, że oni nigdy nie skoszą naszej śmierci przejrzystości.


Dostatecznie dość!

Dostatecznie dość!

Dostatecznie dość!

Dostatecznie dość!


Dostatecznie dość!

Dostatecznie dość!


Jestem widzem, motywatorem.

Zamknij się, zamknij się i rób to sam.

Ja jestem tylko niewinnym świadkiem!

Jestem widzem, motywatorem.

Zamknij się, zamknij się i rób to sam.

Ja jestem tylko niewinnym świadkiem!


Jestem tylko niewinnym świadkiem!

Jestem tylko niewinnym świadkiem!

Jestem tylko niewinnym świadkiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz