czwartek, 19 kwietnia 2012

Man That You Fear tłumaczenie tekstu

Człowiek, którego się boisz


Mrówki są w cukrze

mięśnie w atrofii

jesteśmy po innej stronie, ekran jest nami, a my jesteśmy t.v.

rozedrzyj mnie,

trzymając się moich ostrych żeber

wszystkie twoje dzieci są w aborcyjnych żłobach

Ja się w tym urodziłem

wszystko zamieniło się w gówno

chłopak, którego kochasz jest człowiekiem, którego się boisz

módl się do swoich liczb,

uśpionych przez całe twoje cierpienie,

twoje jabłko zaczęło gnić

jutro umrze

mam je wszystkie i nie mam wyboru ale do

odpłacenie wszystkim i zobaczysz

możesz siebie teraz zabić

bo dla mnie jesteś martwa

chłopak, którego kochasz jest potworem, którego się boisz

wydłub im oczy i wpełznij w ciemność

zatrułaś wszystkie swoje dzieci, by ukryć swoje blizny

módl się, aż się rozpadniesz, módl się, aż zaczniesz się bać

módl się, twoje życie była tylko snem

raną, która nigdy się nie zagoi

módl się teraz dziecinko, módl się, twoje życie była tylko snem

(Jestem tak poplątany w swoich grzechach, że nie mogę uciec)

ściśnij głowę, wyrwij mnie jak chwasta

ktoś posunął się zbyt daleko

Ja się w tym urodziłem

wszystko zamieniło się w gówno

chłopak, którego kochasz jest człowiekiem, którego się boisz

wydłub im oczy i wpełznij w ciemność

zatrułaś wszystkie zwoje dzieci, by ukryć swoje blizny

módl się, aż się rozpadniesz, módl się, aż zaczniesz się bać

twoje życie było tylko snem

raną, która nigdy się nie zagoi

świat jest w moich rękach, nie ma tu nikogo, kto został by usłyszeć twój krzyk

Tu nikt nie został dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz