wtorek, 24 kwietnia 2012

Aerosmith - Lizard Love tłumaczenie

MIŁOŚĆ JASZCZURKI


Obudziłem się we mgle piaszczystej wyspy

Śniłem że pocałował mnie krokodyl

To musi być miłość jaszczurki


Myślę że to jest miłość bo się pośliniłem

Tak jak Tarzan gdy pierwszy raz całował Jane

To musi być miłość jaszczurki

Możesz to nazwać miłością jaszczurki


To kochanek z dżungli

Z rodzaju tych co lubią całować i mówić

Prawie jak w niebie

24 na dobę jeździć na plecach czego chcesz


Niech voodoo zrobi swoje

A ty mówisz że to przez upał rzucam na ciebie urok

To musi być miłość jaszczurki

Możesz to nazwać miłością jaszczurki


Najpierw myślałem że śnię

Potem budziłem się a ona znikała

Ale po drodze poszliśmy do Parku Jurajskiego

Była bosa i krzyczała zwisając z żyrandola


Nigdy nie miałem dość do dania lub wzięcia

I nie widzę życia

Bez tych wszystkich rzeczy

Możesz to nazwać miłością jaszczurki

Możesz to nazwać miłością jaszczurki

Możesz to nazwać miłością jaszczurki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz