sobota, 21 kwietnia 2012

Belive In Love tłumaczenie piosenki

Jak to rozpada się kochanie


Aby zasmakować słodkiej zemsty


Czy chcesz powalić mnie na kolana


Jak to rozpada się kochanie


Aby pozwolić mi odczuć twą siłę


Nie bądź okrutna, nie widzisz


Jeśli nie złapiesz mnie teraz


Nie przestanę spadać w dół


Tylko jedna noc, a diabeł ma moją duszę


Potrzebuję twojej miłości kochanie, nie mów mi „nie ma mowy"


Kochanie tęsknię za Tobą tak bardzo mocno, że słowa nie potrafią tego wyrazić



Jak to rozpada się kochanie


Aby zabić nasze przeznaczenie


Przyrzekam, nie zamierzam czołgać się, och nie


Jak to rozpada się kochanie


Aby rozbić ze mnie durnia


Jak możesz być tak zimna


Jeśli nie złapiesz mnie teraz


Nie przestanę spadać w dół


Tylko jedna noc, a diabeł ma moją duszę


Potrzebuję twojej miłości kochanie, nie traktuj mnie w ten sposób


Och tęsknię za Tobą, tęsknię za Tobą



Kochanie to zabrało naszą miłość


Aby dać nam jeszcze jedną szansę, żeby zacząć jeszcze raz


Kochanie nasza miłość odnajdzie drogę


Tak długo, jak wierzymy w miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz