czwartek, 26 kwietnia 2012

Just Don't tłumaczenie piosenki

Ja zadecyduję

O drodze mojego życia

Ja wybiorę

Co chcę robić

Możesz stać

Mi na drodze

Ale ściana, którą stworzyłeś

Rozkruszy się

Więc powiem dzisiaj


Nie mów mi

Czy nie mam racji czy mam

Nie próbuj

Wstań i walcz

Nie wchódź mi w drogę

Kiedy chcę wybierać

Nie chcę słyszeć

Co masz do powiedzenia

Po prostu nie


Ucieknę

Daleko stąd

Zostawię twoje miejsce

Dzisiaj

Możesz próbować

Zatrzymać mnie

Ale cóż mogę powiedzieć

To moje życie

Trzymaj się od niego z daleka


Nie mów mi

Czy nie mam racji czy mam

Nie próbuj

Wstań i walcz

Nie wchódź mi w drogę

Kiedy chcę wybierać

Nie chcę słyszeć

Co masz do powiedzenia

Po prostu nie


No już

Nie próbuj mnie odsunąć

Od życia

Dorastam

Staję się silniejsza

Gotowa, by odlecieć

Hey hey


Nie mów mi

Czy nie mam racji czy mam

Nie próbuj

Wstań i walcz

Nie wchódź mi w drogę

Kiedy chcę wybierać

Nie chcę słyszeć

Co masz do powiedzenia

Po prostu nie


Po prostu nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz