poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Mad About You tłumaczenie tekstu

"Szaleję Za Tobą"


Rzut kamieniem od Jeruzalem

Przemierzałem samotną milę w świetle księżyca

Miliony gwiazd rozświetlały mi noc

Moje serce zagubione na odległej planecie

Krążącej wokół kwietniowego księżyca

Wirującego po sklepieniu smutku

Bez Ciebie przepadłem

Bez Ciebie przepadłem

Moje całe królestwo starte na pył

Pochłonięte przez morze

Szaleję za tobą

Szaleję za tobą


W ciemnych i wyludnionych dolinach

Słyszałem antyczną pieśń smutku

Przy każdym kroku myśl o tobie

Każdy krok tylko ty

Każda gwiazda, drobina piasku

Resztki oceanu suszy

Powiedzcie, Jak długo jeszcze? Jak długo?

Mówią że miasto leży na pustyni

Próżność antycznego władcy

Lecz to miasto obrócone w gruzy

Gdzie wycie wiatru i sępi śpiew

Oto dzieło człowieka

Wynik jego ambicji

Moje życie uczyniłabyś więzieniem

Gdybyś została czyjąś żoną

Każde więzienie obrócone w pył

Moi wrogowie na wolności

Szaleję za tobą

Szaleję za tobą


A jeszcze nigdy w moim życiu

Nie byłem tak samotny jak teraz

Roszczę prawa do wszystkiego co widzę

Lecz jest to bez znaczenia

Bo historia nie zna zwycięstw bez miłości


Rzut kamieniem od Jeruzalem

Przemierzałem samotną milę w świetle księżyca

Miliony gwiazd rozświetlały mi noc

Moje serce zagubione na odległej planecie

Która krąży wokół kwietniowego księżyca

Wirującego po sklepieniu smutku

Bez Ciebie przepadłem

Bez Ciebie przepadłem

Mimo że nosisz klucze do ruin

Wszystkiego co widzę

Więzienia obrócone w pył

Wrogowie na wolności

Me królestwa starte na pył

Pochłonięte przez morza

Szaleję za tobą

Szaleję za tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz