czwartek, 26 kwietnia 2012

Love At First Feel tłumaczenie tekstu

Nigdy nie powiedziałeś mi skąd pochodzisz

nigdy nie powiedziałeś mi swojego imienia

nigdy nie wiedziałam czy jesteś wrażliwy

ale ja poświęcam się tobie tak samo

nie myślałam że to może mi się przytrafić

ale czuje pierwszy stopień miłości



To było pierwsze uczucie miłości

pierwsze uczucie miłości

pierwsze uczucie miłości

(pierwszy dotyk był zbyt duży)



Mówili mi że to było odrażające

mówili mi że to było grzechem

widzieli mnie pukającą do twoich drzwi

i widzieli mój uśmiech kiedy pozwoliłeś mi wejść

ty i moje dziecko jesteśmy całkowicie samotni

zróbmy coś

podczas gdy twojej mamy i taty nie ma w domu



To było pierwsze uczucie miłości

(czuje się dobrze jakbym wiedziała że tak będzie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz