niedziela, 5 lutego 2012

Peeping Tom tłumaczenie tekstu piosenki

Uważam, by nie upaść.

Muszę wdrapać się po murze.

To ty sprawiasz, że czuję się

O wiele wyższy, nawet od ciebie.

Jestem zwykłym podglądaczem.

Zbyt długo jestem sam.

Problemy z alkoholem.

Nie mam nic do stracenia.


Jestem nieważki, jestem nagi.

Nie wierzę w nic, boję się.


Twarz, która wypełnia pustkę,

Która skradła moją zranioną duszę.

Twarz, która sprawiła, że czułem się

O wiele wyższy, nawet od ciebie.

Jestem zwykłym podglądaczem.

Zbyt długo jestem sam.

Kłopoty z narkotykami

Już nie ma czego się obawiać.


Jestem nieważki, jestem nagi.

Nie wierzę w nic, boję się.

Jestem nieważki, jestem nagi.

Nie wierzę w nic, boję się.


Każdy zakład, który przegrałem

Każda sztuczka, która los mi zesłał.

Ty wciąż sprawiasz, że czuję się

O wiele wyższy, nawet od ciebie.

Jestem zwykłym podglądaczem.

Zbyt długo jestem sam.

Problemy z alkoholem.

Nie mam nic do stracenia.


Jestem nieważki, jestem nagi.

Nie wierzę w nic, boję się.

Jestem nieważki, jestem nagi.

Nie wierzę w nic, boję się.

Jestem nieważki, jestem nagi.

Nie wierzę w nic, boję się.

Boje się... (4x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz